Povrat robe i novca

Povratak na podršku

Sve što vas zanima o povratu robe i novca

Mogu li zamijeniti proizvode kupljene u internet trgovini?

Proizvode možete zamijeniti u roku od 14 dana od preuzimanja narudžbe. Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Uz povrat proizvoda potrebno je priložiti i račun.
Možete ih zamijeniti za iste, drugu veličinu (ako ima dostupna), a ako nema, radimo povrat novca za taj artikl i onda možete naručiti nešto drugo. Na priloženom računu obavezno navedite veličinu koju sada želite.

Proizvodi se mogu vratiti na dva načina:
  • u The Athlete's Foot maloprodajnu trgovinu (besplatno)
  • poštom na adresu (trošak povrata je vaš)
    TAF WEB SHOP
    Džemala Bijedića 160, Bingo City centar
    71 000 Sarajevo
 
Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga ili predajom proizvoda u poslovnici The Athlete´s Foot.

Povrat sredstava vrši se u roku 14 dana od dana primanja pošiljke. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.


Mogu li vratiti proizvode kupljene u internet trgovini?

Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od preuzimanja narudžbe, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Uz povrat proizvoda potrebno je priložiti i račun.

Proizvodi se mogu vratiti na dva načina:
  • u The Athlete´s Foot maloprodajnu trgovinu (besplatno)
  • poštom na adresu (trošak povrata je vaš)
    TAF WEB SHOP
    Džemala Bijedića 160, Bingo City centar
    71 000 Sarajevo

U slučaju povrata proizvoda izravno u trgovinu ili poštom, molimo ispunite Izjavu o odustajanju, koju možete isprintati OVDJE.

Kupac može predati i vlastitu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbe.

Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga ili predajom proizvoda u poslovnici The Athlete´s Foot ( izuzevši Intersport poslovnice).

Povrat sredstava vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora pod uslovom vraćanja proizvoda. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.

Detaljnije informacije o uslovima povrata potražite OVDJE.

Ako proizvod vraćate na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo vas da pročitate Uslove i odredbe u odjeljku Pritužbe.

Kako reklamirati proizvod kupljen u Internet trgovini?

Ako ste kupljeni proizvod upotrijebili i niste zadovoljni njegovim svojstvima ili mislite da proizvod nije ono što trebate, možete ga s računom osobno donijeti u našu trgovinu ili poslati poštom sa svom potrebnom dokumentacijom na adresu Internet trgovine:

TAF WEB SHOP
Džemala Bijedića 160, Bingo City centar
71 000 Sarajevo

  Traženje prava iz garancije:
  • Prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka
    U slučajevima kada je proizvod kupljen u našim trgovinama i nema priloženu jamstvenu potvrdu te smatrate da nema značajke koje su potrebne za uobičajenu upotrebu ili nema potrebnu kvalitetu zbog koje ste kupili proizvod. Materijalni nedostatak na proizvodu možete prijaviti u roku od dva mjeseca od otkrića navodne pogreške ili u roku od dvije godine od preuzimanja robe.
Proizvod možete donijeti s računom u našu trgovinu s ispunjenom pismenom izjavom koju možete naći OVDJE, ili ga poslati poštom na adresu Internet trgovine:

TAF WEB SHOP
Džemala Bijedića 160, Bingo City centar
71 000 Sarajevo

Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostatka, obvezni ste pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku na webshop@taf.ba ,detaljno ga opisati i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda.

U slučaju slanja robe poštom, troškove dostave snosi kupac. Ako je materijalni nedostatak opravdan, troškovi dostave će biti nadoknađeni kupcu. Kupac će biti obaviješten o rješenju prigovora u roku od 8 dana od primitka proizvoda u trgovinu.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

063 776 183

(9:00-17:00 Pon-Pet)

Kontakt

Punjenje…