Narudžbe i isporuke

Povratak na podršku

Sve što vas zanima o narudžbi i dostavi

Kako naručiti proizvod?

U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na dugme dodajete u svoju košaricu. Klikom na košaricu ili ikonu vašeg profila u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite dugme za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrovati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrovati se za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe. Ipak, preporučujemo vam da se registrujete za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbu, dobit ćete poruku s potvrdom koja će vam omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na webshop@taf.ba ili telefonom na 063 776 183, te ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbe.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Ako smatrate da je došlo do pogreške, predomislili ste se ili želite zamijeniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbi, kontaktirajte nas na webshop@taf.ba ili putem telefona na 063 776 183 i zatim ćemo pokrenuti postupak promjene u narudžbi.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na webshop@taf.ba.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta" (junk mail). Zbog različitih postavki mreže ili računara tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na webshop@taf.ba ili telefonom na 063 776 183.
Ukoliko ste se registrovali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Što to znači ako proizvod nije na zalihi?

To znači da je proizvod trenutno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online trgovine. Ako ste zainteresirani za kupovinu proizvoda koji nije na zalihi, kontaktirajte nas i provjerit ćemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Mogu li naručiti proizvode putem firme ili kao firma?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem firme ili kao firma (pravna osoba). U postupku narudžbe obavezno upišite podatke o firmi u polje podataka, te u koraku odabira način plaćanja. U slučaju kupovine u ime firme, dužni ste kao ovlaštena osoba koja može kupovati u ime firme unijeti ispravne podatke i garantovati njihovu ispravnost.

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u online trgovini, možete odabrati jedan od sljedećih načina isporuke:
a) dostava na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbe
b) preuzimanje narudžbe u trgovini The Athlete´s Foot (od 4. decembra 2020)

Koji su troškovi dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe preko 30KM. Troškovi dostave za narudžbe do 30 KM (s PDV-om) iznose 9 KM. Ako proizvod naručite u The Athlete´s Foot trgovinu, isporuka je besplatna.

Koji je prosječan rok za dostavu?

Rok dostave za robu kupljenu u TAF webshop trgovini je 2-5 radnih dana. Ukoliko narudžbu ne zaprimite unutar navedenog roka, kontaktirajte nas mailom na webshop@taf.ba. Zbog povećane količine narudžbi tokom sezonskih sniženja razdoblje isporuke može se produžiti do 7 radnih dana. Rok počinje kada narudžbu potvrdi Online trgovina ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

Dostava na kućnu (odabranu) adresu?

Dostavu na kućnu adresu vršimo preko brze pošte Express One d.o.o.

Dostava se vrši radnim danom do 17h. Dan uoči isporuke dobit ćete SMS poruku, a na dan isporuke kurir će vas kontaktirati telefonski, kada stigne na Vašu adresu.

Ukoliko kurir ne uspije predati pošiljku, on će vas pokušati kontaktirati još jednom-dan poslije, a potom se narudžba vraća u Webshop.

Dostava se vrši do ulaza u zgradu/kuću, kurirska služba ne vrši dostavu unutar zgrada. U skladu sa pravilima poslovanja dostavljača Express One d.o.o. pošiljka se ne smije otvarati dok se ne završi proces plaćanja i preuzimanja.

U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenu te je potrebna ponovna dostava, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

063 776 183

(9:00-17:00 Pon-Pet)

Kontakt

Punjenje…